Nya bilen

Idag har vi varit ute och provat nya bilen lite. Wiiiee! Den är jättefin, silver. Och vilken familjebil sedan, Volvo V70, kombi. Dessutom luktar den ny bil, härligt. Och Magnus sa att jag skulle få provköra den! :)

Jobbade hela dagen och sen iväg och plocka blommor. Men nu är det fasen sista veckan, sen får dom klara sig utan mig, jag pallar inte mer. När vi kom hem bestämde vi matsedel på fem minuter, där fick jag för att jag satt och funderade hela eftermiddagen igår utan resultat och sen åkte vi och handlade. Har lagat mat och ätit och sen var dagen nästan slut. Det är så trist att man inte hinner med någonting på kvällarna. Jobb, mat, sovdags, det är så mina dagar är. Fast i morgon ska vi i alla fall bjuda Irma på middag, det ska bli kul!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min karl.

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är samma med mina dagar, kliver upp i mörker och kommer typ hem i mörker...man hinner fasen inte ngt nuförtiden...och dessutom går veckorna så ruggigt fort att jag inte hänger med riktigt?! När ska vi hinna pyssla? Jag vill så gärna... kram på dig iaf.

2007-10-01 @ 21:28:04
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0