Fredagshäkt

Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk, hade asont i huvudet och ett tag trodde jag att jag skulle spy. Men sen bestämde jag för att inte vara så vek, bet ihop och jobbade klart. Kom hem och fixade mat, sen satte jag mig i soffan med nya Drömhem och Trädgård, julspecial. Det var ljuvligt! Mådde jättebra då. Daniel och Ida kom förbi en sväng, vi satt och pratade en liten stund innan de gick igen. Tror jag somnade som en stock sen, var rätt slut så jag minns ingenting.

Idag har det varit hektiskt också. Var helt galet igår med, verkar som folk inte ätit sen de fick lön senast. Jobbade en timme längre än vanligt, det var segt. Usch. Men nu är det helg så nu ska jag sluta tänka på jobbet.

Lagade väldigt god mat idag, fläskfilé, klyftpotatis och pepparsås, är så mätt nu. Orkar knappt sitta upp, haha.

I morgon ska vi åka till pappa. Ska ta med oss farmor också och Siri och Erik ska kanske komma med. Blir skoj. Vet inte om Aron och Irma är hemma dock. Det får vi se.

Nu ska jag väcka mannen som somnat på soffan och ta med honom till sängs. Jag är tröttast!

Trevlig helg på er!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0