Tröttisar

Shit, vilken tröttvecka vi har haft. Båda jag och Magnus har varit helt slut varje kväll och knappt hållit oss vakna till nio. Hoppas vi vilar upp oss lite i helgen. Det kan jag behöva, ska börja jobba sex varje morgon nästa vecka. Kan bli intressant. Men sen är jag ju ledig på fredag, det ska bli superkul! Längtar!

Den här veckan har det inte hänt så mycket, vi har mest sovit som sagt. Har jobbat mycket, det har varit stressigt, plus att jag oroat mig så mycket för nästa vecka när jag ska vara ansvarig. Huh. I onsdags eftermiddag var jag och klippte håret, det blev inte så stor skillnad, men det är så himla skönt med nyklippt hår, det känns så fräscht på nåt sätt. Och det blev snelugg den här gången istället för rak som jag tog förra gången. Det är så jobbigt när det växer ut så himla fort. Vet inte vad det är med mitt hår, men det växer fort som bara den.

Idag har vi varit till farfars grav och tänt ljus, dekorationen jag och farmor gjorde blev jättefin och blev ännu finare när vi satte dit ett ljus.

Sedan vi kom hem har vi myst och ätit lördagsgodis, så himla skönt!
Igår kom vintern, men nu verkar den vara borta igen. Tur det, den får inte komma förrän jag köpt nya vinterskor. Har kollat på ett par från Viking, det ska bli slut med kalla, blöta fötter nu, hatar det!

Nu ska jag mysa lite mer, vi försöker även att planera årets julklappar, det blir svårare för varje år ju. :/

/M

PS. Vi håller på att planera för nästa IKEA-besök, om jag har tur är det bara två veckor kvar! Jippie! Kan inte sluta tänka på gardinen jag ska köpa till köket, det kommer att bli så fint!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Är du otrogen mot mig? Vem är dummingen som får sätta saxen i håret på dig?! ;-)
Jag vill se bilder på nya gardinerna när ni kommer iväg till ikea :-)
Och tack än en gång för kortet Vidar fick, jag blev alldeles rörd :-)
Kram!

2007-11-03 @ 15:33:51
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Charlotta

Mamma tackar så mycket för kortet, hon blev jätteglad för det :-)

2007-11-03 @ 18:25:50
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0