Julshopping del 1

Åh, vad skönt att vara ledig och få sovmorgon.

Var på stan idag och julshoppade lite, tänkte att jag skulle bli klar i god tid före jul i år, det vore ju himla skönt. Köpte två julklappar till Magnus, fast jag har nästan försagt mig vad det är redan och det har gått tre timmar, haha....
Köpte nya glöggmuggar som jag blev helt kär i när jag såg de i en tidning för några veckor sedan, från Höganäs är de.

 Ingen superbild direkt...

Det som är lite knäppt är att jag köpte nya glöggmuggar förra året med, nämligen de här:



Så nu har jag sammanlagt tio stycken, till saken hör ju också att jag drack glögg en gång under förra "glöggsäsongen" och det hemma hos någon annan. Men jag har blivit galen i små muggar, såg flera andra jag ville ha också. Men det går ju att använda dom till andra saker med, som tur är.

Köpte julkort också. Hade tänkt göra egna, men jag tror inte jag orkar. Så när jag kom hem satt jag mig och började skriva, lika bra att göra det nu, så behöver jag bara sätta på frimärken och skicka iväg de när det blir dags. Det jobbiga är ju att leta reda på allas adresser, tror jag har en adressbok någonstans, men var?
Sen köpte jag knäckformar med julmönster från Åhléns, söta.

Hämtade ut mina skor idag, de passade perfekt! De är inte riktigt min stil, lite för friluftsaktiga, men jag vänjer mig nog, längtar till jag får gå ut och prova dom.

 Jag tog verkligen dåliga bilder idag men jag orkar inte ta nya...

Sådär, nu är jag en liten bit på väg mot min "drömjul". :) Hohoho.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ååh, vilka söta glöggmuggar! Både de nya och de "gamla! :-)
Och skorna, vart har du hittat dom? Jag skulle behöva nåt enkelt att dra på mig när jag ska ut och leka med kidsen, istället för att dra på stövlar som inte passar varken i eller utanpå alla byssor. Bah!
Ett par superfula, skitomoderna uggisar hade varit på sin plats.... Hahahaha!

2007-11-15 @ 09:41:24
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0