IKEA-besök

Åh, jag känner mig lugn, mitt behov är tillfredsställt för ett tag framöver. Vi har alltså äntligen varit på IKEA, tog med oss svärmor och drog dit i söndags. Handlade lite småprylar, för endast femtusen. :) Fast då var det en bäddmadrass för halva summan och en klädsel till soffan för en tusing. Så egentligen handlade vi (jag) inte så mycket. Köksgardinen blev hur bra som helst, är så nöjd. Ska fota och visa er nån dag.
Besöket gick i alla fall ganska fort och smärtfritt och utan några upprörda känslor. Fast en grej som var konstig var att en kärring kom fram till mig och började fråga en massa frågor, hon trodde att jag jobba där, fråga inte varför för mina kläder var inte ens nära att se ut som IKEA-kläderna, skumt (det måste lysa ikea-freak om mig). Och sen när jag förklarade att jag inte jobbade där blev hon sur... Skumt.

I morgon ska jag och Siri gå på stan och kolla på julklappar till familjen. Det ska bli jätteskoj, vi har knappt träffats på flera månader känns det som, förutom på jobbet då, men där hinner man ju inte umgås så mycket. Har fixat några fler julklappar nu i alla fall, en till pappa och en till Magnus syster Emma. Skönt att få bocka av några på listan. Älskar att skriva listor på allt möjligt som jag får bocka av sen. Men jag är ju lite konstig jag.

Nu orkar jag inte vara vaken längre, ska genast krypa i säng.
Nattinatt.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0