Uppdateringar.

Har inte haft någon tid att skriva på ett par dagar...

I onsdags hade vi ju som jag skrev bowling-lunch. Käkade först, det var nån fisk som var himla god. Sen fick vi köra två rundor (eller vad det nu heter) bowling. Jag är verkligen sämst. Det var bara vi och några skolklasser, typ lågstadieålder där. Och jag var sämst av alla.
Sen gick vi en sväng på stan. Köpte två nagellack och en superfin bh. Och lite godis slank visst med också. Kostigt det där.

Igår hände inte så jättemycket. Blommorna var i tid, så det flöt på himla bra. På kvällen kom mamma förbi och en stund senare även syster. Vi satt och pratade (tydligen så högt att älsklingen inte kunde höra tv:n) länge. Det var trevligt i alla fall att få umgås lite med mamsen.

Idag fyller världens bästa farmor år!!! Pratade med henne på telefon förut. Hon är verkligen så himla cool och härlig! Vi hittade på en jättebra present. Nu ska vi bara träffa henne nån gång så hon kan få den.

Annars var dagen superstressig. Det var ju så mycket folk. Helt omöjligt att jobba då. Man blir bara helt galen. Överrallt är dom, i vägen, frågar jobbiga saker, ringer till mejeriavdelningen och frågar om barnmat... dumt...
Men nu är det helg! Fast jag ska jobba i fyra timmar i morgon, plocka blommor.
Efter jag slutat jobba handlade vi. Sen lagade Magnus tacos till oss. Mumsigt. Jag tröttnar aldrig på det.
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Drömhem och trädgård. Och äta choklad. Och sen måste jag fortsätta läsa boken jag läser....

Skriver mer senare i helgen...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0