Stressdag

Vilken stressdag! Blommorna var två och en halv timme sena så jag fick stressa som en galning för att hinna. Hade dessutom bestämt en lunchdate med Magnus och Daniel. Typiskt att man bestämt det just en sån här dag.
Vi hade i alla fall en trevlig lunch. Åt på "pasta-haket", just där jag och Magnus hade vår första date för snart ett år sedan. Vilka söta minnen man får... Åt pasta med bacon- och ostsås, det var smaskigt värre!
253395-2
"Pasta-haket"

Sen skjutsade Magnus mig till jobb nummer två. Det var en lååång dag.
I morgon är jag ledig! Ska bli så himla skönt. Fast man vill ju hinna med så mycket som möjligt när man är ledig, så det blir ju stressigt i alla fall.

Har i alla fall en sak bestämt för i morgon. Lunchbowling med älsklingen! :)
Jag råkar vara sämst i hela stan på att bowla, men det blir säkert skoj ändå.

Nej, nu ska jag umgås med sängen.

Nattinatt!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0