Lunchledig

Vad skönt det är när jobbet går bra utan en massa strul. Har varit hemma i typ en timme redan, man mår ju så mycket bättre om man hinner varva ner liten mellan jobben.
Stängning ikväll, trist, men Hanna skulle tydligen också stänga så det blir ju skojigt!!

Måste äta något innan jag går... om det är svårt att komma på middag varje dag så är det tio gånger svårare att slänga ihop en god lunch på ingenting. Men, men jag kommer nog på nåt.

Har diskat och gjort fint i köket så min karl ska slippa det för en gångs skull. Jag får så dåligt samvete, men det är väl bara så att ska man bo med mig får man stå ut med att diska mycket. :) Jag är sämst att diska. Men jag är bra att ha till andra saker.

Längtar till efter jobbet ikväll, för då vet jag att jag är ledig ända till torsdagmorgon. Och nästa fredag har jag semester, Magnus lillasyster tar studenten. Det ska bli himla skoj. Men vi måste ju fixa presenten....

Nej, om jag skulle ställa mig i köket (och stöka till igen).
Vill ha pasta från pasta-haket...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0