Lista

Bäst jag svarar på Madeleines lista. :)

1. Vad är total lycka för dig?
 Att bara vara med Magnus, utan några krav på saker som måste göras

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Att man aldrig riktigt känner sig vuxen, det finns ju alltid någon som är äldre och mer vuxen om man säger så. Fast en sak förvånar ju och det är hur många otroligt korkade människor det finns.

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
  Jag vann en massa pengar. Och om någon erbjöd mig ett roligare jobb.

4. Min hemliga last?
Mina laster är inte hemliga. Jag är sjukt sockerberoende.

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Mina ögon

6. Oanad talang?
Jag är grym på att sätta ihop IKEA-möbler

7. Världens viktigaste fråga just nu?
Klimatförändringarna

8. När drar du en vit lögn?
Oj, kommer inte ens ihåg senast det hände...hmm...tror inte jag gör det så ofta.....

9. Vilket var ditt första jobb?
Jobbade på en utställning om Allan Edwall på Folkets hus i Hissmofors när jag var 15

10. Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
 Det beror på vad man har sug efter just då. Hm, jag säger: mitt drömhus

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Vilken svår fråga.... jag är en bra lyssnare (och enligt Magnus har jag ett grymt tålamod)

12. Mitt bästa köp?
 Min lägenhet

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
Läppsalva/glans/balm/osv, har hur många sorter som helst

14. Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Då tar jag fram något hembakt ur frysen och tinar i micron, hahaha. :D

15. Vad får dig att inte vilja kliva upp ur sängen?
Dåligt väder och tanken på mitt jobb

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Att jag tog mig ur en fruktansvärt jobbig period i mitt liv, började om och hamnade där jag är nu

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Vem som helst som läser det här

Oj, vilka svåra frågor det var... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0