Känsla av sommar

Klockan sju i morse började vi jobba. Det gick jättebra, min man är så duktig och hjälpte mig.
Sen blev det frukost på McD. Säga vad man vill om det stället, men frukosten är himla god. Speciellt yoghurten med bär, skulle kunna leva enbart på den. Helt underbar.

Kom hem och duschade och sen gick vi en sväng och hälsade på Fredde på Euronics och sen gick vi till stan. Det var himla mycket folk ute, men så har det ju varit lön också. Tittade lite på skor men det blev ingen shopping. Sen gick vi och hyrde några filmer, vi har blivit värsta "hyrafilmnördarna".  

Efter att vi köpt lite godis så gick vi på Sibylla och åt varsitt raggarmeal. Haha, bara nyttig, ordentlig, hemlagad mat idag.

Vi var även på Swedbergs ur och guld för att mäta mitt finger. Magnus ville veta för eventuellt framtida behov. :)

Planterade mina fina krukrosor som jag köpt, så nu är det lite finare på balkongen.

253395-4

Det har verkligen blivit så grönt och fint ute nu. Känns underbart att sommaren verkar vara på gång.
253395-5
Vyn mot Frösön

Mina plantor börjar växa till sig också. Måste nog snart plantera ut dom. Men man vet ju aldrig, det kan ju komma snö om nån vecka, sånt har ju hänt förut...

253395-6
Plantorna.

Vi tittade precis på filmen älskling valde idag, Borat. Ja, vad säger man, tur att den inte var så lång. Jag tror inte ens Magnus tyckte den var sådär jättekul. Och då är det ju illa.

I morgon är det Mors dag. Ska kanske träffa mamma en sväng. På kvällen ska i alla fall Magnus laga middag till mig och hans mamma. Trevligt!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0