Helgen...

Tänkte börja med att berätta vad som hände igår. Efter att jag suttit vid datorn tänkte jag att det var dags för lite mys i soffan. Men, till min fasa så skulle mannen kolla på 60 minutes, han gillar det av nån konstig anledning. Jag tycker att det är ett av de tråkigaste programmen som finns. Så jag gick upp på vinden och hämtade en bok i förrådet (har ju inte fått någon bokhylla än) och la mig på sängen och läste. Efter kanske 40 minuter så kom älsklingen in och såg sådär lagomt yrvaken ut. Det visade sig att han hade stensomnat, det tycker jag bevisar vilket tråkigt program det är. Så han la sig i alla fall bredvid mig och fortsatte sova. Efter att vi hade sovit i flera timmar, jo jag somnade visst också efter ett tag, så lyckades vi faktiskt hålla oss vakna rekordlänge sen på kvällen. :)

Daniel kom förbi och vi kollade på filmen som Magnus valde, Déjàvu, den var väl okej, men lite virrig. Och framförallt inte så verklighetstrogen.

Idag är en rätt seg-grå-söndag. Håller på att tvätta. Magnus lämnade mig för att åka och jobba en sväng. Och jag fick en städknäpp (han säger att det inte går att få stopp på mig när jag sätter i gång) så jag rensade köksskåpen. Slängde till exempel tre burkar med Italiensk salladskrydda som gick ut för två år sedan... Bland mycket annat. Men nu är det fint!

Nu kom mannen hem igen, härligt!!

Just ja, vi tittade på filmen jag valde i morse, Trust the man. Jag får väl säga att den hade några små roliga ögonblick men mer var det tyvärr inte.

Nu ska jag gå ner till tvätten.

Och i morgon är det jobb igen. Tjohoo... eller nåt...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0