Helg!!

Sådär, då var det äntligen helg. Efter en hel arbetsdag. :)
Skönt ska det bli i alla fall. Vi har väl inga direkta planer, men det lär väl bli en sväng på stan. Sen på söndag blir det väl vår vanliga tvätt- och städdag. Det är så underbart att ha en man som är lika noggrann med städning och ordning och reda som jag är. Love it!

Vad ska man hitta på ikväll då? Det är ju garanterat inget bra på tv i alla fall. Dom visar verkligen bara skit på helgerna. Vet inte varför. På onsdagarna till exempel är det hur mycket som helst som jag vill se, samtidigt. Dom kunde väl ha spridit ut de bra programmen lite under veckan...för min skull...hehe.

Nej, det var visst jag som skulle diska idag....

Sen ska jag pussa på min man!

Trevlig kväll!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0