Filmväder...

Vi har promenerat lite på stan, men det var inte så skoj. Inget folk alls, var i och för sig skönt på ett sätt för jag får panik när det är en massa folk i vägen. Sen regnade det också hela tiden. Fast nu när vi har kommit in verkar det ha slutat.
Hyrde två filmer, det är ju riktigt filmväder. Vi brukar hyra två, så vi får välja en var. Fast Magnus brukar av nån anledning alltid somna när vi kollar på den filmen jag har valt. Kan inte förstå det...
Var på Living också, så han skulle få se vilken skoj butik vi fått, men det var visst inte "hans stil".

Det blir nog en hellugn dag. Man känner ju inte för att göra någonting. Förutom att pussas då förståss. :)

Well, jag återkommer senare idag. Ifall det skulle hända något kul som jag kan berätta om.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0