Semestertankar...

Idag har jag hittat någon som kan jobba för Saba när jag har semester! Vilken tur, trodde nästan jag skulle bli utan semester. :)

På tal om det så är det väldigt länge kvar tills min börjar. Hanna har bara en dag kvar, sen lämnar hon mig. Och när hon kommer tillbaka, då börjar min semester. Tokigt, nästa år, om vi nu jobbar kvar så får vi tajma lite bättre.

Min axel värker!!

Det har inte hänt mycket i mitt lilla liv idag.

Imorgon blir det middag i Torvalla hos svärfar med familjen samt hans syster med man. Blir ett helt gäng, det ska bli roligt! Får träffa två nya människor ur släkten också, börjar rota mig rejält där. Hehe.

Nu ska jag leta flygbiljetter till Göteborg....

I morgon har jag förhoppningsvis något roligare att skriva om.

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0