Bankbesök

Idag var vi på banken och fixade det sista med lägenhets"köpet". Så nu är Magnus delägare på riktigt i lägenheten. Jag var glad över pengarna, de 2 sekunder de fanns på mitt konto, sen betalade jag av halva lånet och det var väl också kul. Passade även på att skaffa vuxenpoäng genom att öka insättningen på mitt pensionsspar och köpa några fonder eller vad det nu var.... ;)

Min man är så sjuk!! Stackars lilla vännen. Han bara ligger och svettas och mår dåligt. Men det som är bra för honom är ju att jag älskar att ta hand om människor. Så jag har gått på högvarv idag, var och handlade en massa förut, mat och godsaker till min man, halstabletter och hostmedicin. Känns som jag bara har stått i köket hela dagen och lagat mat och diskat. Mina moderskänslor kommer verkligen fram sådana här gånger. Haha.

Somnade på soffan förut, var hur trött som helst. Så fort jag är ledig så sover jag hela tiden. Minns inte senast jag var pigg och utvilad. Jag längtar liksom hela tiden tills jag ska få gå och lägga mig.

Snart är det tv-dags för mig. What about Brian klockan nio och efter det Pussycat Dolls. Men innan det ska jag fixa förkylningsbrus till karln. Han hostade som en tok nyss och vände på sig lite ansträngt i soffan, stackarn....

/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sänder en krya på dig hälsning till Magnus från oss

2007-06-27 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0