Monster Jam...

Vilken skitnatt och skitdag det varit. Varenda jäkla granne hade fest och levde om hela natten. Åh, var en millimeter från att gå dit och vrida pungkulorna av dom. Grr.... Och på dagarna lever dom om fan lika mycket och röker hela tiden så man kan aldrig ha balkongdörren öppen för då luktar hela lägenheten askkopp. Fy fan! Ska vinna några miljoner och sen ska jag köpa ett hus och flytta härfrån. Avskyr att bo i lägenhet. Blä.

Så, nu har jag lugnat ner mig....

Överraskade min man med biljetter till Monster Jam i Globen i november. Han brukar alltid se på det på tv och har tjatat om att vi ska åka dit, mest på skämt visade det sig. Men jag hoppas att han blev glad i alla fall. Om inte annat får jag ju en anledning att shoppa lite i Stockholm. :)

1dag kvar!!!!!!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0