Klagomål

Nu har jag frisknat till, äntligen. Har jobbat i två dagar men jag var sjukt seg igår. Det är som att alla muskler i kroppen försvinner när man är sjuk så sen när man ska börja använda dom igen går det så fruktansvärt trögt. Och axeln värker vidare, har försökt att använda vänster arm mest nu, vilket har lett till att jag nu även har väldigt ont i vänster axel...suck....längtade verkligen till massagen på måndag, men det visade sig att vi inte får någon, vet inte han är på semester eller nåt.


Ja, ja nu ska jag sluta gnälla om mina krämpor för den här gången, låter ju som en gammal surkärring. :)

Skönt med helg!! Bara tre veckor kvar till semestern!

Har inga större planer för helgen, så ni får veta i efterhand vad vi hittat på. Nu tror jag att jag ska svänga ihop en drink, har varit lite småsugen hela veckan. Om jag nu har något att blanda av, syrran var här förut och tog lite av alkoholförrådet. Fast lika bra var det, ingen mening att det står här när ingen dricker något.

Ha en underbar fredagkväll!

/M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0