Gummistövlarna!

Yes, äntligen har dom kommit. Så fina!! Perfekt idag då det regnat massor.... Så nu kan ni äntligen få se mina favoriter.



Egentligen skulle jag, Hanna och Madde träffas idag, men det blev tyvärr inget. Så istället gick jag och Magnus och fikade på Tehuset, mumsig baguette med kalkon och cream cheese och en kopp varm choklad. Sen gick jag på stan medan Magnus jobbade lite. Hittade två skålar på Moas skafferi som hade så underbara färger så jag var tvungen att köpa dom. Funderade ett tag på vad jag skulle säga till Magnus att jag skulle ha dom till, men jag kom inte på nåt bra. :) Köpte även lite nytt smink, roligt! Det var verkligen längesen jag köpte något nytt på den avdelningen. När vi kom hem packade jag upp stövlarna och drog på mig dom, sen åkte vi och handlade mat. Syster Siri (som har semester från och med ikväll, lyckliga hon) blev också förälskad i stövlarna.

Ikväll blir det mys i soffan, perfekt väder för det. Känns som det är höst redan, som att sommaren aldrig fanns. Fick förresten lite längtan efter jul förut. Drömde härom natten att jag missat julen på något konstigt sätt....
Hoppas att det blir lite mer sommar i alla fall.

Nu ska jag göra chokladbollar!

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

bak-momma!! hihihi! finfina stövlisar! Vi får ta en dejt så småningom. Jag slutade två idag hade ju tittat fel men det vet du nog och Hanna skulle greja med lgh antar jag. Tur du har Mange *ler* som ställer upp då dina senila friends anslutit sig till altzemiers klubben...kram kram

2007-07-18 @ 20:22:31
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0