Gubbrock

Hade en skön förmiddag idag, snackade med mysfarmor på telefon, det är alltid lika kul. Sen rockade jag loss till Meat Loaf. Ja, ja ni får tycka att jag är en tönt, men jag älskar min gubbrock, så det så. Det var i alla fall jätteskönt att dansa loss i hela lägenheten och sjunga för full hals. Grannarna tyckte säkert att det var jättetrevligt också. :)
Sen ringde lilla mor och behövde ett recept på en kaka, klart bullmomman nummer ett hade receptet. Haha.

När Magnus kom hem gick vi ner på stråket och åt lunch, grillbuffé, det var faktiskt väldigt gott. Synd bara att man blir så himla mätt av buffér. Det känns inte riktigt som man får valuta för pengarna och 25:- för 0,5l läsk är väl lite väl? Gick lite på stan, det var mycket folk ute. Shoppade lite på Kicks, varför tar alltid alla skönhetsprodukter slut samtidigt?

Var iväg och handlade lite mat och sen har jag spenderat eftermiddagen i soffan, sovandes. Och stackars Magnus somnade också, på golvet. Lilla vännen. Bara för att jag vräker ut mig över hela soffan.

Nu ska jag återgå till min älskade soffa, kommer nog att växa fast där någon dag.

2 dagar kvar....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0