Brudbuketten...

Idag har jag haft så roligt!! Höll på med brudbuketten till Mikaela hela förmiddagen, det var så kul. Tänk om man fick stå hela dagarna och göra brudbuketter. Det hade varit nåt det. Sen åkte vi till frisören där Mikaela satt och fick frisyren fixad. Jag tror och hoppas att hon blev nöjd med buketten. Så här blev den i alla fall:

image24

Lite närbilder:

 

När jag lämnat av blommorna åkte vi ut på annersia för att få en skymt av Daniel när han sprang Östersund Maraton. Vi hade bara stått där en liten stund när han kom förbi. Herre gud vad det såg jobbigt ut. Löpare är ett släkte för sig... Sen åkte vi in till centrum och Badhusparken för att mingla lite bland allt folk. Det var ju underbart väder idag för första gången på flera veckor. Träffade Bertil och Andrea för första gången på mycket länge, det var skoj! Vi tog en sväng på stråket och sen drog vi hem.

Var och handlade och sen lyckades jag somna i en väldigt obekväm solstol (skön att sitta i, men inte att sova i) på balkongen. När jag sovit där i typ en halvtimme vaknade jag och gick in och sov på sängen istället. Sen blev det middag på balkongen, Magnus fixade. Supergott, som vanligt de få gångerna han lagar mat. :)

Ikväll blir det nog en liten sväng på stråket, inget jättefestande men kanske en cider eller så. Ni får en rapport i morgon. :D

/M

Kommentarer
Postat av: jörgen...jobbarkompis

åhhh vilken bukett! Jag vill också kunna göra så!! Du är så duktig Marja! Kram

2007-07-23 @ 11:54:59
Postat av: Marja

Tack så jättemycket! :)

2007-07-23 @ 21:58:58
URL: http://marjasoder.blogg.se
Postat av: helen

jag va tvungen å gå in å kolla, Madde skröt så om buketten...Med all rätt, gud va fin den va!!!! :-)

2007-08-03 @ 08:14:21
URL: http://mittlivmedvinga.blogspot.com
Postat av: syrran

Wow! Jag fick ju allvarligt talat en tår i ögat va fin den blev!

2007-08-09 @ 07:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0