Tre chokladaskar senare...

...undrar jag hur jag kunde välja att Aladdin är godare än Paradis? Måste ha drabbats av någon tillfällig blackout, Aladdin har ju typ fyra bitar som är goda medan Paradis har säkert dubbelt så många. :) I alla fall så börjar jag bli lite less (!) på choklad. Längtar efter lakrits.

Julhelgen har varit superskön och mysig. Vi har spelat sällskapsspel och kort och ätit massor och njutit. Och fått massor av paket, nästan sjukt mycket. Har inte fått så många paket sen jag var barn. Fick massor av roliga grejer, mest prylar till köket, passar mig perfekt. Sen fick jag presentkort så jag äntligen kan köpa ny mobil, om jag nu hittar någon jag vill ha och det roligaste, biljetter till Iron Maiden i sommar på Ullevi. Kul!! :)

Nu är julen slut, det går himla fort. man längtar och längtar och så poff är det över. Men man har ju fortfarande nyår att se fram emot. Och till skillnad mot för några år sedan ser jag faktiskt fram emot det nu, det är liksom trevligare när man är två. Man slipper ångesten. Efter nyår kommer min vår-längtan att börja. Suck, varför ska man alltid längta efter något annat än det som är?

Nu ska jag göra mig i ordning för snart ska vi åka till Ås och hälsa på Filip och hans föräldrar.

Njut av ledigheten ni som har någon, i morgon är det jobb igen.

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0