Fynd...

Glömde skriva att jag fyndade när vi städade, hittade nämligen en kofta med spets under bysten och en turkos, stickad klänning som varit mina och som jag gett till mina systrar som dom i sin tur inte använt och lagt in i klädkammaren och som jag nu kände att jag ville använda till hösten. Snacka om återvinning. :)
Känner att det kommer bli mycket stickade klänningar med grova strumbyxor under för mig i höst. Skulle behöva köpa ett par stövlar med låg klack, även om det är jättesnyggt med lite högre klackar så vet jag vid det här laget att jag aldrig använder det. Om man som jag går överallt behöver man sköna skor. Fast jag har letat efter sådana stövlar i flera år så vi får se om jag lyckas hitta några den här gången. Jag lär återkomma med en rapport om det. :)

/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Skulle du råka tröttna på den där turkosa mjuka mysiga snygga klänningen så vet du var jag finns, kram

2007-08-14 @ 18:35:45
Postat av: Charlotta

Har klänningen kort ärm också? Jag tycker mig känna igen den som nåt jag ägde en gång för längesen :-D
Kram!

2007-08-15 @ 10:11:25
Postat av: Marja

Japp, det har den, dessutom har jag fått den av din mamma, så det är säkert den. Haha, återvinning, som sagt. Kram!

2007-08-15 @ 13:22:18
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0